Zmień kontrast
6346r10 6367r10 6368r10 6411r10 6944[1] 6950[1] 6998[1] 7002[1] foto1 P1110565 P1150503 P1150519

Konkurs fotograficzny "Carpe Diem - wakacje w Gminie Łagów"

 

REGULAMIN

Konkursu Fotograficznego

„CARPE DIEM – WAKACJE W GMINIE ŁAGÓW”

 

I Cele i tematyka konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jest Wójt Gminy Łagów.
  2. Celem konkursu jest:

-rozwijanie zainteresowań i popularyzacja fotografii wśród uczniów,

-prezentacja osiągnięć uczestników konkursu.

 

  1. Tematyką zdjęć są „ Wakacje w Gminie Łagów” tj. krajobraz, ciekawe wydarzenie, postać lub obiekt.

 

II Zasady konkursu:

  1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów do 16 roku życia z terenu Gminy Łagów.
  2. Czas trwania konkursu: 01.07.2016 – 31.08.2016r.
  3. Przystąpienie do konkursu następuje przez przesłanie swoich prac fotograficznych na płytach CD lub DVD w zalakowanych kopertach.
  4. Przystępując do konkursu uczestnik akceptuje niniejszy regulamin oraz zapewnia, że:

a)      Zgłoszone prace zostały wykonane osobiście przez uczestnika  i nie kopiują fotografii stworzonych przez inne osoby,

b)      Nie narusza praw autorskich osób trzecich,

c)      Nie narusza dóbr osobistych osób, które zostały na nich przedstawione oraz innych dóbr prawnie chronionych – uczestnik ma zgodę osób, których wizerunek utrwalano na fotografii, na ich publikację i wykorzystanie zgodnie z regulaminem konkursu.

  1. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić 2 prace, do których należy dołączyć zgodę rodziców dotyczącą udziału w konkursie.
  2. Zgłoszone do konkursu fotografie muszą być zapisane w formacie plików JPEG.
  3. Na płycie i kopercie należy umieścić:

a)      Imię i nazwisko autora oraz klasę,

b)      Tytuł pracy

c)      Konkurs fotograficzny „ CARPE DIEM”.

  1. Prace konkursowe należy składać bezpośrednio do Sekretariatu Urzędu Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62.
  2. Termin składania prac upływa 31 sierpnia 2016 (środa).
  3. Zgłoszone prace będą eksponowane na stronie internetowej Urzędu Gminy.

III Zasady rozstrzygnięcia konkursu:

  1. Zgłoszone zdjęcia zostaną ocenione prze jury w składzie powołanym przez organizatora.
  2. Ogłoszenie wyników nastąpi 10 września 2016r.
  3. Najlepsze prace zostaną nagrodzone. Jury zastrzega sobie prawo do przyznania wyróżnień.
  4. Organizator nie zwraca zgłoszonych prac.

IV Postanowienia końcowe:

  1. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażaniem zgody na wykorzystanie danych osobowych uczestnika.
  2. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na przekazanie pełni praw autorskich zdjęć organizatorowi.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia konkursu bez podania przyczyny.

 

NADESŁANE PRACE:

 Kowalski Dominik

- 1d.k.jpg

- 2d.k.jpg

 

Kudłacz Maja

 - 1m.k..jpg

- 2m.k..jpg

 

Pacyga Stanisław

- 1s.p..jpg

- 2s.p..jpg

 

Skuza Szymon

- jaskinia.jpg

- motyle_nie__tylko_w_trawie-1.jpg

 

Urząd Gminy Łagów
ul. Rynek  62 26-025 Łagów
tel.: 41 343 70 54 41 343 70 55 41 343 70 56 email: urzad@lagowgmina.pl
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x